moja praca



Teraz objęłam stanowisko zastępcy kierownika magazynu i moje obowiązki trochę się różnią. Organizuję transport, wysyłam i sprawdzam reklamacje, pobieram opłaty za faktury od klientów, przekazuję wszelkie informacje księgowości itp. Moja praca jest satysfakcjonująca, choć wymagająca. Lubię ją, bo nie można się w niej nudzić. Na zdjęciu widzicie moje stanowisko pracy. To głównie komputer i telefon. Pracujemy na licencjonowanym programie Stream soft prestiż. Jego obsługa nie jest prosta, ale jak się wdrożymy to działamy intuicyjnie. Atutem mojej pracy jest praca jednozmianowa. Mam wielu współpracowników, chociaż na co dzień jesteśmy we trójkę. Z resztą kontaktujemy się głównie poprzez zakładowy e-mail lub telefon. Na zdjęciu zobaczyć możecie wielkie rolki papieru, który jest naszym surowcem do dalszej produkcji. Główne rodzaje papieru to termo, offset, i odmiany kopiujące (tzn. papier kopiuje druk sam na siebie bądź na inny papier) cf, cb,cfb, sc. To pewnie niewiele Wam mówi, ale ma ogromne znaczenie. Niektóre dokumenty tworzymy wraz z kopią, np. dowód wpłaty. Oryginał otrzymuje klient, zaś kopia jest potwierdzeniem transakcji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 przypadkowych faktów o mnie

lakier Pupa