10 przypadkowych faktów o mnie

Hej!
Żebyście mogli mnie poznać troszkę lepiej przedstawiam Wam dzisiaj 10 przypadkowych faktów o mnie. Miłej lektury:-)
  1. Jestem mężatką od prawie 13 lat i mam córcię w wieku lat 11
  2. Od 2 lat towarzyszy nam psiak Labrador Retriever o imieniu Lilly, mały psotnik, który daje nam ogrom miłości i uśmiechu
  3. Zdarzało mi się kłaść spać w makijażu
  4. Jestem perfekcjonistką. Sprawia mi to trochę problemów. Nie wyjdę z domu ze startym lakierem na paznokciach czy rozmazanym makijażem
  5. Wciąż szukam swojego stylu. Podoba mi się i boho i skórzana ramoneska z ciężkimi butami i sportowe t-shirty
  6. Lubię niektóre utwory disco polo, choć moją ukochaną muzyką jest r&b. Moja ulubiona kapela to Blackstreet
  7. Mam prawo jazdy od 16 lat. Uważam, że jestem dobrym kierowcą, choć miała w zeszłym roku małą stłuczkę. Z mojej winy.
  8. Uwielbiam słodycze: ciasta, ciasteczka, batony i galaretkę:-)
  9. Mam uczulenie na lakiery hybrydowe Semilac
  10. Regularnie oglądam YouTube. Mam swoje ukochane kanały, na które wchodzę codziennie i sprawdzam, czy jest nowy filmik.
Mam nadzieję, że te fakty pokażą Wam moje upodobania, nawyki i zainteresowania.
Dzisiaj jest koncert mojej córci. Należy do Młodzieżowego Domu Kultury sekcja śpiew. Jeśli wyrazi zgodę to pokażę Wam kilka zdjęć z występu.
Miłego dnia kochani!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dzień Dziecka