lakier Pupa

 Cześć kochani
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój najnowszy nabytek. Jest to lakier Pupa Lasting Color.
Z tego, co widziałam to nie ma opisanego koloru ani numeru. Wydaje mi się, że to jest mniejsza wersja, bo ma zamiast 8ml jak prawie każdy lakier to ma 5ml. Kolor jest dokładnie taki, jak na zdjęciu. To intensywny róż, bardzo wakacyjny, niemalże neon. Z tego rodzaju było jeszcze kilka odcieni:
koral, perłowy granat, czerwień pomarańczowa i ciemne wino. Jeśli się sprawdzi to kupię również inny kolor.
 Myślę, że wkrótce po testowaniu zrobię recenzję. 
Cena: 10,49 Rossmann
Ocena: -
Życzę Wam wszystkim wspaniałego dnia. Do zobaczenia w kolejnym poście

Komentarze

  1. Piękny żywy kolor, czytałam dużo na jego temat i wpisałam go nawet ostatnio na listę zakupów i oto go mam.Jeżeli jesteś miłośniczką takich kolorów to polecam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudnymakeup.blogspot.pl29 lipca 2020 13:19

      Tak to prawda, piękny kolor, ale już zużyłam. Chciałabym kupić coś podobnego, ale nie mogę znaleźć. Może mi coś doradzisz? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 przypadkowych faktów o mnie