Trochę o mnie



Dzień dobry. Ja dzisiaj w pracy. O tym co robię zawodowo opowiem Wam przy innej okazji.
Chciałabym, żebyście poznali mnie także z tej bardziej domowej strony. Mam na imię Kamila i noszę okulary. Dodatkowo jestem pieguskiem, co bardzo lubię, a kiedyś doprowadzało mnie do szewskiej pasji. 
Próbowałam wielu sposobów na ukrycie piegów. Między innymi używałam sody oczyszczonej i soku z cytrynu do rozjaśnienia piegów. Dzisiaj jestem starsza (33 lata) i mądrzejsza i lubię siebie taką jaką jestem. Mam kompleksy jak każdy, ale nauczyłam się je akceptować lub maskować. Dlatego tak bardzo lubię makijaż:-)
Traktuję go trochę jako zabawę ze swoim wyglądem. Mogę zmieniać się kiedy tylko mam ochotę. Niedługo planuję serię makijaży bardziej delikatniejszych, wakacyjnych, ale z kolorem. Muszę tylko znaleźć modelkę.
Miłego dnia kochani

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 przypadkowych faktów o mnie

Dzień Dziecka